Tým studentů magisterského studijního programu Vysoké školy obchodní v Praze se zúčastnil Studentské sekce v rámci mezinárodní konference AdCamp 2016 (14. – 15. dubna 2016) ve Zlíně.
Mezinárodní konference marketingu v turismu AdCamp 2016 se tradičně zaměřuje především na destinační marketing, place branding a marketing služeb v turismu. Zlínské kongresové centrum se
Téma zadání Studentské sekce se týkalo oblasti marketingu, propagace a brandingu v turismu a plně korespondovalo se zaměřením celé konference. Studentům byl 14.dubna 2016 zadán projekt, na němž mohli pracovat až do dalšího dne (čili 24 hodin), kdy proběhly prezentace všech soutěžních projektů a následně byly odbornou porotou vybrány tři nejlepší. Mezi tyto tři nejlepší týmy se v konkurenci studentů vysokých škol zaměřených na turismus, regionální rozvoj nebo multimediální komunikace z celé ČR tým VŠO v Praze sice neprobojoval, přesto ale můžeme konstatovat, že tým ve složení Markéta Ottomanská, Veronika Romová, Martina Slaninová se svého úkolu zhostil s velkým nadšením a odhodláním. Studentkám patří velký dík za velmi kvalitní reprezentaci Vysoké školy obchodní v Praze.
Projekt bude prezentován na Vysoké škole obchodní v Praze 29. dubna 2016 od 9:45 hodin, místnost S1.
Všichni jste srdečně zváni.
Ing. Iveta Hamarneh, Ph.D.
vedoucí KECR